2013. augusztus 9., péntek

8/09/2013 04:52:00 du.
Köszöntök mindenkit!
"Létrejött egy újabb blog..." cím azt jelzi, hogy ez a blog is elvész a sok fölösleges blog között, hogy csak ilye-olyan semmitmondó tartalmakat közöl olvasóival és azért van, hogy legyen még egy, ok nélkül, cél nélkül... Ezzel bloggal ezt szeretném elkerülni; szeretném, hogy a blogom egyedi és hasznos legyen, ne csak nekem hanem másoknak is, amit szívesen olvas mindenki.
Végre vettem azt a fáradságot, és létrehoztam ezt a blogot, amelyben személyes véleményeimet írom le mindazon dolgokról, amelyek az életem során foglalkoztattak és foglalkoztatnak. Ilyenek főként a filmek, könyvek, technikai vívmányok, informatikai újítások. Akár naplónak is tekinthetjük, ha nagyon ráerőszakoljuk ezt a megnevezést.
A blog a Személyes vélemények címet kapta. A többesszámból is kiderűl, hogy nem csak az én véleményemet szeretném olvasni, hanem azt is, ki-ki, hogyan vélekedik egyik-másik témában. Ahogy
Oscar Wilde mondta, hogy "Egy ló lovas nélkül is ló, de a lovas ló nélkül csak egy egyszerű ember.", ezért is szeretném, a Személyes vélemények kapja meg azt a szerepet, amit már egyszer leírtam, hogy vélemény tudjunk alkotni egymás személyes véleményéről...
Újabb bejegyzés
Előző
Ez az utolsó bejegyzés.