2013. augusztus 12., hétfő

8/12/2013 05:58:00 du.
1

Na igen, Stephenie Meyer a Twilight széria után megint írásra adta a fejét és létrehozta a burkot ( The Host ). Azt a burkot ami minden ember ízlését beburkolja, megragadja és a magáéhoz láncolja majd pedig "gyönyörű" űrlényekkel csipkedteti, akár a megláncolt Prométheus máját a saskeselyűk.
Sokat gondolkodtam, hogy mit tudjak írni erről a filmről... Gondolkoztam, hogy vajon milyen újítást adott ez a film a fogyasztói társadalom tág rétegének. Hát... semmit.
Ehhez filmhez A burok alkonyata cím jobban illet volna. A film lényege tulajdonképpen, hogy az elromlott Földre megérkeznek a tökéletes idegenek, akik tökéletesítik az embereket és így az egész világot tökéletessé teszik. És így minden tökéletes lenne, ha ezek ellen nem harcolnának a még tudattal rendelkező emberek.

Na jó, azt még elfogadtam, hogy harcolnak ellenük noha szerintem fölösleges, mert nem engedik az ember tudatát a felszínre. De mikor megláttam az egyik alient, hát a röhögés kerülgetett. Engem nagyon emlékeztetett egy csillogó bőrű "szörnyre", nem mondom meg melyik sorozatból ( csak annyit, hogy a címét az első sorban már említettem ). Továbbá, hogy két egymást ellenségnek tekintő fél harcol egy nőért. Ami újítás az az, hogy a lányban, az idegen révén, két személyiség van (Melanie és Vándor). Ez a kettős személyiség pedig lehetőséget ad egy szerelmi háromszög kialakulására, mivel Vándor később Wanda és Melanie egy testben osztoznak. Melanie mint a lázadók egyik tagja Vándort a lázadók bázisára juttatja el itt egy idejig ellenségként kezelik, de mikor megtudják hogy Melanie tudata nem veszett el az idegen "beköltözésével" megbarátkoznak vele. Wanda elmondja nekik az idegen kiszedésének módját a tesből, ami abban áll hogy kedvesnek kell lenni hozzá és magától kijön ( Fantasztikus hülyeség! ).
A végén testet adnak Wandának, a szerelmek beteljesülnek és találkoznak még a Wandáéhoz hasonló felfogású idegenekkel valamint lázadókkal, és mindenki boldogan él míg meg halnak...

Mindent egybe véve én nem igazán ajánlom senkinek, mivel a film üzenete nem igazán változott a Twilight széria óta, vagyis nem szól semmiről...

1 megjegyzés: